پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ

دعای سحر

"اربابـــ"


یــادم نمیــرد که همه عـزتــم تـویی

من پای سفــر تــو شدم محتـرم حسیــن

آقا جان

روزیـم ساز دریک سحـر ماه خـدا

پیش  "شش گوشه " بسـاط سحــری پهـن کنم


دلنوشتـ: نوکری ننگـ است اما گاه دارد افتخار ، هرکه نوکر برحسین گردید"آقایی"کند.



نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

دعای سحر

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ

"اربابـــ"


یــادم نمیــرد که همه عـزتــم تـویی

من پای سفــر تــو شدم محتـرم حسیــن

آقا جان

روزیـم ساز دریک سحـر ماه خـدا

پیش  "شش گوشه " بسـاط سحــری پهـن کنم


دلنوشتـ: نوکری ننگـ است اما گاه دارد افتخار ، هرکه نوکر برحسین گردید"آقایی"کند.

۹۳/۰۴/۱۶ موافقین ۴ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۳)

امشب از شبهای تنهائیست
رحمی کن بیا

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۵:۰۴ آرمان بدیعی

سلام: یادش بخیر سال 82 هفده اول ماه رمضان رو با خانمم کربلا بودم. البته از ده روز قبلش رفته بودیم.

پاسخ:
سلام...

قبول باشع ایشالله
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۶ مینا بلوکـــــ13
گناه یعنی خداحــــــافظـــــی با حســــــــین...


سلام...

طاعــــات عبــــاداتتـــــون مورد قبــــــــول درگــــــاه حق...

"التــــمــــــــاس دعـــــــــــا"

پاسخ:
تو روز محشر ستاری کن حسین

سلام
قبول حق شماهم همینطور

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی