پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

سایه سر خورشید

گیــرم بهشت مست مِـی کوثــر است

فــواره های صحــن رضــا دیدنی تر است


امیرنوشتــ:پیرمرد کنج حرم باخود زمزمه میکرد
اینجا حریم ضامن آهوست بعد چشمانش خیس شد وگفت که کاش کوفیان نیز ضمانت حسین را قبول میکردند.


«یا قوم ان لم ترحمونی فارحموا هذا الطفل اما ترونه کیف یتلظی عطشا»

«ای قوم اگر به من رحم نمی‏کنید به این کودک رحم کنید، آیا او را نمی‏بینید که چگونه از شدت و حرارت تشنگی، دهان را باز و بسته می‏ کند؟»




نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

سایه سر خورشید

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

گیــرم بهشت مست مِـی کوثــر است

فــواره های صحــن رضــا دیدنی تر است


امیرنوشتــ:پیرمرد کنج حرم باخود زمزمه میکرد
اینجا حریم ضامن آهوست بعد چشمانش خیس شد وگفت که کاش کوفیان نیز ضمانت حسین را قبول میکردند.


«یا قوم ان لم ترحمونی فارحموا هذا الطفل اما ترونه کیف یتلظی عطشا»

«ای قوم اگر به من رحم نمی‏کنید به این کودک رحم کنید، آیا او را نمی‏بینید که چگونه از شدت و حرارت تشنگی، دهان را باز و بسته می‏ کند؟»


۹۳/۰۳/۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۴)

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۶ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
پاسخ:
سلام!

حتما دوست عزیز
خیلی میتونه جالب باشه چشم
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۱ عیسی فنایی
سلام
موفق باشید
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از حضورتون!

یاعلی
به هوای حرمت 
کبوتر می شود گاهی دلم 
پر می زند..
پاسخ:
هوای حــرم ، زده به سـرم
ـــــــــــ
ممنون از حضورتون
سلام

مطلب و عکس بسیار زیبایی است

کلی چسبید....
پاسخ:
سلام

گوارای وجود.زیبا و بادل پاک خوندی

یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی