پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

وضـوجبیره

گیـرم وضــوجبیــره...!

مغیــــره مقصــراستــــــ...!



پی نوشتـ :بس زد دوبازوی من شد کبــود...!

دلنوشتــ:علی جان!یکــ روز اگر زمیـــن نخورم شبــ نمیشود


نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

وضـوجبیره

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ
گیـرم وضــوجبیــره...!

مغیــــره مقصــراستــــــ...!



پی نوشتـ :بس زد دوبازوی من شد کبــود...!

دلنوشتــ:علی جان!یکــ روز اگر زمیـــن نخورم شبــ نمیشود
۹۳/۰۳/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۱)

سلام
مطلب قابل ستایشی بود...
دوست فرهیخته من!
با شعر جدیدم(نام تو برده و از نام خودم سیر شوم)به روزم...
با احتران دعوتید.
دردفروشی
painstore.blog.ir

پاسخ:
سلام
تشکر:)
ارادتمندم
مطلب را بازدیدکردم
وب مناسب ومتنوعی دارید.
ممنون که به ما سر زدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی