پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ق.ظ

قصه نوکری

من که با تربت تـو کام لبـم باز شده

اصل این نوکـریم از ازل آغاز شده


من غـم ومهـر حسیــن باشیر از مـادر گرفتم


دل نوشت:

تو مثل من هزارها داری

ولی گدایت فقط تورادارد



نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

قصه نوکری

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ق.ظ

من که با تربت تـو کام لبـم باز شده

اصل این نوکـریم از ازل آغاز شده


من غـم ومهـر حسیــن باشیر از مـادر گرفتم


دل نوشت:

تو مثل من هزارها داری

ولی گدایت فقط تورادارد

۹۳/۰۷/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۳)

سلام........
ممنون از مطالب خوب شما دوست من....
یه پاتوق گرمو صمیمی با جمع زیادی از دختر پسرای ایرانی ایجاد کردیم
شما هم بیا و خوشحالمون کن
کلی امکانات رایگان و کل کل حسابی بین استقلال پرسپولیسیا و کل کل داغو جذاب دختر پسرا...کلی متنو تصویر زیبای مذهبی ،عاشقانه ،دوستانه ،فلسفی،بازی ،چت ،ارسال پست،ایجاد گروه ،نظرسنجی و خلاصه هر چی دلت بخواد..
یه عالمه دوست صمیمی منتظر شماست فقط کافیه بیای.........
چشم برا هیم دوست خوبم:)
anaface.ir
هَرچه دارَم هَمه از عِطــر لـبِ مــادَرم است؛

عوضِ قصّه به بالای سَرم گُفت:

ح س ی ن



ســــلام ...

از مطالب عـالیتون نهایت تشکــــر رو دارم

ایشـالله اجرتون با خــدا و آقا سید الشهدا

کربلایی بشید ...
پاسخ:
سلام خوش اومدید!

هر چه داریم همه از کرم ارباب است

یاحق
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

من فقط تو را می خواهم
پاسخ:
دل به دل راه دارد ارباب...

کربلایی بشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی