پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ق.ظ

فصل دعا

آقا جان

طفل گرما زده ام ، خسته ز تعطیلی ها

مهر من زود بیا ، وقت دبستان من است


مهدی فاطمه

خودت بیا وتفسیری بنویس
برعاشورا و حسین

ما که پاک گیج شدیم آقا...



نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

فصل دعا

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ق.ظ

آقا جان

طفل گرما زده ام ، خسته ز تعطیلی ها

مهر من زود بیا ، وقت دبستان من است


مهدی فاطمه

خودت بیا وتفسیری بنویس
برعاشورا و حسین

ما که پاک گیج شدیم آقا...

۹۳/۰۷/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۶)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

شهادت امام جواد سلام الله علیه و آله بر شما تسلیت باد

چه شعر زیبائی...دوست داشتم...

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام...

ممنون

گوارای وجود
کربلایی بشی...
منتظر نطراتون هستم
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۲ هادی حاجی رحیمی
سلام شعر خیلی فوق العاده ای بود انصافا دمت گردم 
خیلی دوست داشتم شعرو ... 
ایول 
پاسخ:
سلام...
تشکر وسپاس از نگاهتون...

گوارای وجود
یاعلی
سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۱ مدافعان حرم
پایگاه رسمی  مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۷ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

آقا که بیایند نیازی به تفسیر نیست

وجودشان تفسیر است از تمام جهان
پاسخ:
العجل مولا...

من را ببخش که سد راهتانم اقاجان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی