پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ق.ظ

اذن میخواهم

"وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ"

این آخرین سلام من برتو نباشد!!

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى 


آقا جان

تا چشـم من به گنیـد بـاز شد

ایـن دل دیوانه گنبـد بـاز شد

دلنوشت: مرا بخوان!
بوی سیب حــرم حسین (ع) میاید...
اذن دخولش را میخواهـم!



نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

اذن میخواهم

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ق.ظ

"وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ"

این آخرین سلام من برتو نباشد!!

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى 


آقا جان

تا چشـم من به گنیـد بـاز شد

ایـن دل دیوانه گنبـد بـاز شد

دلنوشت: مرا بخوان!
بوی سیب حــرم حسین (ع) میاید...
اذن دخولش را میخواهـم!

۹۳/۰۵/۲۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۵)

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۴ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
قربون کبوترای حرمت امام رضا(ع)
قربون ....
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۳ محمدرضا حاجی جباری
سلام
عجیب دلم گرفته برایتان
مشهد، حرم،  ورودی باب الجوادتان...
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۷ مینا پارسی
روی فـــرش دل من جــوهری از عشــــق تـــو ریخــــتـــ

آمدم پــــاک کنـــم عشــــق تـــورا بدتـــــر شد...!

"الســـلام علیـــــکــــ یــاسلطان عشـــق علی بن موسی الرضـــا (ع)"
پاسخ:
به شیشه های اتاقم دوباره، "ها" کردم

و از نوشتــن اسمــت بر آن "حیــا" کردم . . .

به روی شیشه کشیدم شبیه یک "گنبد"

به پای شیشه نشستم رضا(ع) رضا(ع) کردم . . .

امام صادق (ع) فرمودند:

یَقولُ اللهُ عزَّوجل إذا عَصَانِی مَن یَعرفُنی سَلَّطتُ عَلَیهِ مَن لَا یَعرفُنیی

خداوند عزوجل فرمود: هرگاه کسی که مرا می شناسد نافرمانی ام کند، کسی را که مرا نمی شناسد بر او مسلّط می گردانم.

(جهاد با نفس، ح ۳۸۲)

پاسخ:
دلـــم هـــوای بقیع دارد وغــــم صـــادق

عــزا گرفتهـــ دل مــن ز ماتـــم صادق

ممنون از حضورتون!
کربلایی بشید
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۰ امیرحسین رعایی
بسم الله الرحمن الرحیم

دیوانه ات شوم این بار... ،
رد مکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی