پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

اذن دخــول

چه اشتیاقی دارد زائر برای پیوستن به تـو،دلش پر می‌کشد اما پایش نمی‌رود

نگاه می‌کند به آن همه عظمت و می‌گوید:
خداوندا به من اجازه می‌دهی پا پیش گذارم؟
یا رسو ل الله اجازه می دهی ؟
اجازه می دهند ملائک ؟
وقلبش مطمئن است از جواب اجازه و جواز پیش آمدن به سمت رضا "علیه السلام"

یا سریع الرضا به حق رضا "علیه السلام" مرا پذیرا باشد

"ادخلوها بسلام آمنین"



آخر به کجا روی کند ای همه رحمت

گـر در بـر تـو شخـص گرفتـار نیایـد

دیـدم همـه جا بـر در و دیوار حریمـت

جایـی ننـوشتـه اسـت" گنهکـار" نیـایـد


امیــرنوشتــ :بــوی عطر سیبــ حرم را از مشهدالرضا حس میکنم.

چند روزی میهمان قبله هشتم هستم"طلب حلالیت"دارم.



نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

اذن دخــول

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

چه اشتیاقی دارد زائر برای پیوستن به تـو،دلش پر می‌کشد اما پایش نمی‌رود

نگاه می‌کند به آن همه عظمت و می‌گوید:
خداوندا به من اجازه می‌دهی پا پیش گذارم؟
یا رسو ل الله اجازه می دهی ؟
اجازه می دهند ملائک ؟
وقلبش مطمئن است از جواب اجازه و جواز پیش آمدن به سمت رضا "علیه السلام"

یا سریع الرضا به حق رضا "علیه السلام" مرا پذیرا باشد

"ادخلوها بسلام آمنین"



آخر به کجا روی کند ای همه رحمت

گـر در بـر تـو شخـص گرفتـار نیایـد

دیـدم همـه جا بـر در و دیوار حریمـت

جایـی ننـوشتـه اسـت" گنهکـار" نیـایـد


امیــرنوشتــ :بــوی عطر سیبــ حرم را از مشهدالرضا حس میکنم.

چند روزی میهمان قبله هشتم هستم"طلب حلالیت"دارم.

۹۳/۰۳/۳۱ موافقین ۶ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۱۱)


"امام خمینی (ره)"
چه سعادتی دارید که چشم های شما به آن بارگاه عظیم ملکوتی باز می شود...

پاسخ:
سلام !

ممنون ازتوجهتــون ایشالله این سعادت نصیبب حضرت عالی نیز بشود.

یاعلی
شهید چمران ره :

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
پاسخ:
تارسیدن به خدا یک قدم بیش نیستــ!!

یک قدم برخود گزار ...

رسیدی!

ممنون از حضورتون
چون مرگ رسد بر کفن من بنویسید
من خاک کف پای عزادار حسینم
پاسخ:
بر من لباس نوکریم را کفن کنید
نوکر گر بهشت برود باز نوکراست

اجرتون باارباب
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۵ احمد رمضانیان
باسلام
با افتخار لینک شدید...
پاسخ:
ممنون

شما نیز لینک میشوید!
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۶ تک نویسی...
از درد گفتن و  از درد شنیدن .....
با مردم بی درد ندانی که چه دردی است....

۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۷:۵۰ منتظران ظهور
سلام بزرگوار

انتخابــــ بــا تـــو استــــــ......!!!(مطلب شماره 11)
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد
................................
گروه فرهنگی منتظران ظهور
۰۶ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۶ عـــطـش ...
السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا ...
پاسخ:
بیاد همه ی دوستان بودیم!

ممنون
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۱ 彡♥خـادم المهدی♥彡
مادرم کرده سفارش که بگو اول ماه

بابی انت و امی یا اباعبدالله

بخت امسال برایم یار است!

عطشت را عطشم غمخوار است

"بفدای لب عطشان حسین"

اولین ذکر پس از افطار است
پاسخ:
عالی بود!

ممنون
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۴ ܓ✿◥چشم مجنوטּ◣ܓ✿
حتما قرار شاه و گدا هست یادتان

آری! همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد،حرم،ورودی باب الجوادتان...

آقا! عجیب دلم گرفته برایتان

التماس دعا
پاسخ:
گرفتع دل باز بهانه ی حرم!


یاد همه ی دوستان بودیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی