پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ

هوای حرم

هـــوا دو نفره است

ما هم می رویم، قدم بزنیم

مـن و خیـالِ تو

+اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره+

                        دیگر بدون تو در هیچ کجا نیستم...      



هرچه دارم همــــــــه ازعطــــر لب مــــــــــــادرم است

عوض قصه به بالیــــــــن ســــــرم گفت : " ح س ی ن " 


امیر نوشت:با من رفت و آمد نکن!
رفتن 
فعل قشنگی نیست
با من
فقط راه بیا...



نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

هوای حرم

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ

هـــوا دو نفره است

ما هم می رویم، قدم بزنیم

مـن و خیـالِ تو

+اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره+

                        دیگر بدون تو در هیچ کجا نیستم...      



هرچه دارم همــــــــه ازعطــــر لب مــــــــــــادرم است

عوض قصه به بالیــــــــن ســــــرم گفت : " ح س ی ن " 


امیر نوشت:با من رفت و آمد نکن!
رفتن 
فعل قشنگی نیست
با من
فقط راه بیا...

۹۳/۰۳/۲۷ موافقین ۶ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۸)

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۵ محمدرضا فلاح تفتی
اسلام علیک یا ابا عبد الله الحسین
''شیعه بریده شده از آتش"
پاسخ:

ما از سبوی شاه دین مجنون و مستیم

برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

ــــــــــــــ

ممنون از حضورتون

سلام
خداقوت
لینک شدید
پاسخ:
سلام/

شمانیزلینک میشوید
ممنون
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۸ آرمان بدیعی

با سلام: شما در «اوج پرواز» لینک شدید. موفق باشید.

پاسخ:
سلام...

ممنون.همچنین شما

یاعلی
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۳ ...:: بخاری ::...
سلام.
همیشه حسینی باشید ان شالله.
یاعلی.
پاسخ:
سلام:)

ذکرلب هاتون یاحسین...

ممنون
سلام وبلاگت واقعا واقعا واقعا عالیه من که همه شو دیدم...
پاسخ:
سلام.


تشکرمیکنم.لطف کردین.ایشالله بیشتر ببینیمتون.

یاعلی
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۹ 彡♥خـادم المهدی♥彡
ارباب

بعضی وقتها

تو هم اگر مرا ببخشی

خودم، خودم را نمی بخشم!!!

به روزم ...
پاسخ:
من دل شکسته ام...

توچرا گریه میکنی...
ــــــــــــــــــــ

یاعلی
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۶ ***العبد التائب***
با سلام
لینک شدید
لینک بفرمایید
پاسخ:
سلام
حتماااا
ومن الله توفیق
 سلفی های پست سوریه(داعش) اعلام کردند، به زودی به کربلا نیز حمله می کنیم.

در پی این خبر …
 سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی افزودند:

“اگر پایتان ، فقط پایتان به حرم سید الشهدا علیهم السلام برسد با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و در تاریخ ثبت شود...
در ضمن نماز ظهر را هم با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم.”
پاسخ:
ﻋـﺮﺍﻗـﯽ ﻫـﺎ ,
ﺧـﻤـﯿـﻨـﯽ ﻧـﺪﺍﺭﻧـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﮕـﻮﯾـﺪ ؛
ﻣـﻮﺻـﻞ ﻭ ﻓـﻠـﻮﺟـﻪ ﻭ ﺗـﮑﺮﯾـﺖ , ﺑـﺎﯾـﺪ ﺣـﻔـﻆ ﺷـﻮﻧـﺪ ..
ﺍﻣﺎ ,
ﺍﻣـﺎﻥ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐـﻪ ,
ﺭﻫـﺒـﺮِﻣـﺎﻥ ﺧـﺎﻣـﻨـﻪ ﺍﯼ ﻓـﺮﻣـﺎﻥ ﺩﻫـﺪ ؛

" کـــــربلا ﺑـﺎﯾﺪ ﺣـﻔـﻆ ﺷـﻮﺩ .


یاحسینـــــــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی