پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....
سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

قصه ی نوکری

حضـــرت ارباب

پرسیــده ام ز مــادرم، او هم خبر نداشت

اصلا رفــــــاقـــــت من و تو، از کجـــا گرفت. . .؟

من قبل از اینها این همه ویـــران نبودم

آباد بود این خانه ی ما روزگاری

من دل ندادم تا که روزی پس بگیــــرم

میخواستم پیشت بماند یادگاری


دلنوشتـ:بانوکری این قــوم منسبــ شاهی دارم!



نوشته شده توسط amir zero
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـــرپـرواز

باوضــو وارد شویـداینجــازیارتــگاه عشقِ
لبیکـــ یاحسینــــــــ(ع)

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥

هر روز برای سینه زن عاشوراست!
لایوم کیومک یا اباعبدالله...

·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥·٠•♥
من یهـ نوکر دربه درم
چند سالهـ همش منتـظرم

اسمــم دربیاد برم حـــرم وای وای وای!

آخرین مطالب

پـــرپـرواز

اللهـــم الرزقنــا حــ+حسیـــن+ـرم فی الدنیــاوالآخره....

قصه ی نوکری

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

حضـــرت ارباب

پرسیــده ام ز مــادرم، او هم خبر نداشت

اصلا رفــــــاقـــــت من و تو، از کجـــا گرفت. . .؟

من قبل از اینها این همه ویـــران نبودم

آباد بود این خانه ی ما روزگاری

من دل ندادم تا که روزی پس بگیــــرم

میخواستم پیشت بماند یادگاری


دلنوشتـ:بانوکری این قــوم منسبــ شاهی دارم!

۹۳/۰۳/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
amir zero

نظرات  (۲)

سلام علیکم:
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت آقا امام زمان با مطلبی در مورد شهید محبوب و یک سوال به روزیم.
منتظر شما عزیزان
شاید این جمعه بیاید شاید.....
پاسخ:
سلام

همچنین دوست گرام
حتما

انشالله
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۳ سعید گمگشته
احسنت
همیشه عکس این کوچولو منو هوایی میکرد
خداقوت

شهادت نصیبت
پاسخ:
سلامت باشید

من از کودکی عاشقت بوده ام
یاحسین

همچنین
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی